دیدار نوروزی فرماندار اصفهان با مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان

فرماندار اصفهان صبح امروز (یکشنبه) به مناسبت فرارسیدن سال نو، با مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان دیدار و سال نو را به آنها تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، به مناسبت فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (یکشنبه) همزمان با ششمین روز از آغاز سال نو، با حضور در جوار مزار شهید گمنام واقع در مجموعه اداری امیر کبیر، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام ۸ سال دفاع مقدس، با مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان دیدار و فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را به آنها تبریک گفت.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

قاسمی تصریح کرد: شورای زکات شهرستان نسبت به برگزاری جلساتی با دستگاه های مختلف اقدام و راهکارهای سهل الوصول پرداخت زکات را برای آنها تشریح نماید.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 5 =