فرماندار اصفهان: نسل جدید ما انقلابی، مؤمن، اهل تضرع، عبادت و پیوند با خداست

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس با ابتکار امام (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب صورت گرفت که آثار آن هر سال بیشتر مشهود می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا خاطرنشان کرد: نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس با ابتکار امام (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب صورت گرفت که آثار آن هر سال بیشتر مشهود می‌شود.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم اصفهان در آئین شب‌های قدر افزود: در محافل و مجالس این شب‌ها شاهد حضور نوجوانان و جوانان بودیم که نشان داد نسل جدید ما انقلابی، مؤمن، اهل عبادت و تضرع و پیوند با خدا است.

فرماندار اصفهان این روحیه را عامل ایستادگی نسل جوان در مقابله با دشمنان دانست و گفت: نماد و ظهور و بروز آن در روز قدس است زیرا امروز در اصفهان شاهد حضور امت حزب‌الله، جوانان، نوجوانان، دختران و پسرانی هستیم که در ابتدای انقلاب نبودند، دوره امام (ره) را درک نکردند اما در حال ادامه این مسیر نورانی با پیروی از رهبر معظم انقلاب هستند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مهلت تبلیغات انتخابات ساعت ۸صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات به پایان خواهد رسید.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

وزیر کشور عنوان کرد: کسی نباید امنیت روانی مردم را با اخبار دروغین و شایعات مخدوش کند، امروز زمینه بسیار خوبی برای رقابت وجود دارد و ۱۵ هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند که بی سابقه است.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 16 =