فرماندار اصفهان تأکید کرد: دهیاران باید در حوزه فرهنگی دغدغه مند باشند

گردهمایی دهیاران شهرستان به منظور هم اندیشی و تبیین برنامه های سال ۱۴۰۲ بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیر راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان،مدیریت منابع آب شهرستان،بخشدار مرکزی و دهیاران شهرستان و شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان و معاونین فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، عص روز گذشته (دوشنبه)، گردهمایی دهیاران شهرستان به منظور هم اندیشی و تبیین برنامه های سال ۱۴۰۲ بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیر راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان،مدیریت منابع آب شهرستان،بخشدار مرکزی و دهیاران شهرستان و شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان و معاونین فرماندار برگزار شد.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این جلسه، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان «مهارتورم و رشد تولید»، عنوان کرد: کاهش مصرف و صرفه جویی در مصرف و همچنین مصرف کالاهای داخلی، ازجمله مواردی است که مورد تأکید بسیار است و باید در این خصوص فرهنگ سازی کنیم.

فرماندار اصفهان افزود: دهیاران نقش مؤثری در موضوع اشتغال و رشد تولید در روستاها برعهده دارند که می توانند در این خصوص فرهنگ سازی کرده و بستر لازم را فراهم کنند.

احمدی تأکید کرد: آسیب های فرهنگی در روستاها باید مورد توجه قرار گیرند و دهیاران باید در حوزه فرهنگی دغدغه مند باشند.

 وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب افزود: دهیاران رعایت حجاب را در روستاها ترویج کنند.

فرماندار اصفهان بر لزوم اقامه نماز در روستاها تأکید کرد و گفت: مساجد در روستاها باید بیش از پیش فعال شوند و اقامه نماز مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

احمدی به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: دهیاران موظفند پشتیبانی کننده برگزاری انتخابات باشند، برای مشارکت مردم تلاش کنند و همچنین مراقب باشند که عرصه تبلیغات انتخاباتی عرصه اختلافات نشود.

وی با تأکید بر اینکه ما باید شرایط و اولویت ها را بشناسیم، اذعان داشت: کشور ما دارای منابع، ظرفیت ها و محدودیت هایی است که بایستی با واقع بینی و اولویت بندی و البته مطالبه گری نسبت به رفع مسائل و مشکلات اقدام نماییم و شرایط و اولویت ها را برای مردم تبیین کنیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه شرکت تعاونی دهیاری ها به عنوان بازوی بخشدار و دهیار است، افزود: اتحاد و همدلی دهیاران با شرکت تعاونی دهیاری ها، از اهمیت والایی برخوردار است و نه تنها دهیاران باید از ظرفیت خوب شرکت تعاونی دهیاری ها استفاده کنند بلکه شرکت تعاونی دهیاری ها هم باید به بخشدار کمک کنند.

احمدی با بیان اینکه اقدامات ما در خصوص شهدا باید فراگیر، اثربخش و کم هزینه باشد، تأکید کرد: دهیاران بایستی نقش مهمی را در برگزاری یادواره شهدا ایفا نمایند.

وی پیرامون پلیس ساختمان نیز عنوان کرد: پلیس ساختمان باعث پیشگیری از تخلفات و افزایش درآمد روستا می شود.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت سرمایه گذاری منطقه ای، تصریح کرد: دهیاری های نزدیک به یکدیگر، پروژه های مشترک در عرصه های مختلف عمرانی، ورزشی و سرمایه گذاری را تعریف کنند.

احمدی افزود: دهیاران از ظرفیت خوب خیرین در عرصه های مختلف مدرسه سازی، سلامت، مسکن سازی و مسجدسازی در روستاها استفاده کنند و آنها را در روستاها فعال سازند و با خیرین ارتباط برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: گلزار شهدای پیله وران نماد ایثارگری منطقه براآن جنوبی است و باید همکاری لازم جهت بهسازی آن صورت پذیرد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =