فرماندار اصفهان: رسانه با بیان نقاط ضعف می تواند مشورت دهنده مدیران باشد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تلاش رسانه‌ها برای امیدآفرینی و لبیک به مقام معظم رهبری در جامه عمل پوشاندن به جهاد تبیین و بیان دستاوردها در این رابطه اهمیت دارد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، ظهر امروز (سه شنبه) محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در خبرگزاری ایمنا ضمن بازدید از بخش های مختلف این رسانه با آنالویی مدیر مسئول این خبرگزاری دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اصفهان در این دیدار، با اشاره به اهمیت رسانه در شرایط کنونی اظهار داشت: توجه به اولویت‌های کشور، سرعت عمل، واکنش به موقع و روایت اول از جمله مسائلی است که باید دنبال کرد.

احمدی با تاکید بر اینکه رسانه می‌تواند با بیان نقاط ضعف، مشورت دهنده مدیران باشد، ادامه داد: تلاش رسانه‌ها برای امیدآفرینی و لبیک به مقام معظم رهبری در جامه عمل پوشاندن به جهاد تبیین و بیان دستاوردها در این رابطه اهمیت دارد.

وی موضوعاتی همچون سبک زندگی، آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های اقتصادی را از جمله موارد غفلت شده در رسانه‌ها دانست که در کلام رهبر انقلاب دارای اولویت است.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =