فرماندار اصفهان: از فرصت ها و ظرفیت های موجود به بهترین نحو برای معرفی شهدای عالیقدر استفاده شود

فرماندار اصفهان اظهار داشت: نقش شهدا در عرصه های مختلف بالاخص انتخابات و جمع آوری وصیت نامه های آنها به عنوان یکی از مؤلفه هایی است که می توانیم پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات مطرح کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کنگره شهدای شهرستان، با تأکید بر اینکه مصوبات کمیته ها باید ارزیابی و پیگیری شوند، اظهار داشت: ما در کمیته ها نیاز به شبکه سازی داریم و اعضا در جلسه آتی طرح خود را در این خصوص پیشنهاد و ارائه نمایند.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت نقش شهدا در عرصه های مختلف بالاخص انتخابات، افزود: نقش شهدا در عرصه های مختلف بالاخص انتخابات و جمع آوری وصیت نامه های آنها به عنوان یکی از مؤلفه هایی است که می توانیم پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات مطرح کنیم.

احمدی با تأکید بر لزوم تعامل کمیته جمع آوری و دیگر کمیته ها، خاطرنشان کرد: اقدامات جاری ما در راستای برگزاری کنگره شهدای شهرستان بسیار حائز اهمیت است که باید ادامه یابد اما تحول، ابتکار عمل و برنامه مشخص در این خصوص نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی پیرامون کمیته نمادها نیز گفت: کمیته نمادها نسبت به دخیل کردن همه شهروندان و هنرمندان برای ارائه طرح و بیان اولویت های مکانی و موضوعی در خصوص به کار بردن نمادها اقدام نماید.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: از فرصت ها و ظرفیت های موجود برای معرفی شهدای عالیقدر به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

احمدی تأکید کرد: جلسات کمیته ها با جدیت دنبال شود و افق کنگره از لحاظ آیین، تولیدات و ساختار مشخص گردد.

وی افزود: کمیته مناطق و کمیته دانش آموزی در مدارس بیش از پیش فعال شود.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: گزارش کمیته ها و مستندسازی کمیته ها بایستی با جدیت انجام گردد.

وی افزود: گلزارهای شهدای متعددی در شهرستان اصفهان داریم که بایستی مراقب باشیم در موضوع شهدای تخریب و نمادهایی که به کار می بریم و همچنین دیگر برنامه ها، از آنها غفلت نکنیم.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =