فرماندار اصفهان تأکید کرد: جلسات هیأت امنای شهدای گمنام به صورت خاص و مستقل برگزار گردد

با حضور فرماندار اصفهان، احکام هیأت امنای شهدای گمنام مجموعه شهید کشوری، صفه، سپاهان شهر و ملک شهر به آنها اعطا گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که پیرامون تعیین و اعطای احکام هیأت امنای شهدای گمنام مجموعه شهید کشوری، صفه، سپاهان شهر و ملک شهر برگزار شد، صدور احکام برای هیأت امنای شهدای گمنام را به دو دلیل ارزشمند دانست و اظهار داشت: صدور حکم تکلیفی را برای افراد ایجاد می کند و همچنین باعث ساماندهی مدیریت مقبره شهدای گمنام می شود که این دو دلیل اصلی می تواند راهبرد ما در برنامه ریزی ها باشد.

فرماندار اصفهان افزود: صدور احکام برای افراد به عنوان هیأت امنا یعنی اینکه این افراد متولی هستند و لازم است که بستر را برای نقش آفرینی دیگران فراهم سازند که در این راستا بایستی برنامه ریزی شود.

احمدی بر لزوم توجه به ساختارها و برنامه های مردمی تأکید کرد و گفت: هیأت امنا می توانند ذیل ساختار خود ساختاری را تحت عنوان گروه ها و ساختارهای مردمی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا را نباید به جمع محدود و یا منطقه محدودی محصور کنیم، تأکید کرد: تابلوها، نشان ها، گروه ها، اطلاعیه ها را باید تقویت کنیم و اسم و عنوان شهدای گمنام را به گونه ای در برنامه ها و اعلامیه ها مطرح نماییم.

فرماندار اصفهان افزود: هیأت امنای شهدای گمنام باید مراقب اجرای برنامه های ناهماهنگ باشند.

احمدی با تأکید بر لزوم تکمیل فرآیند مدیریتی، عنوان کرد: هیأت امنا پس از دریافت احکام خود باتوجه به شرایط و شأن افراد نسبت به تعیین مدیری برای هیأت امنا اقدام نمایند.

وی ادامه داد: جلسات هیأت امنای شهدای گمنام به صورت خاص و مستقل برگزار گردد و از خواهران در طراحی، اجرای برنامه ها و برنامه ریزی ها استفاده شود.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: هیأت امنای شهدای گمنام باتوجه به فصول مختلف، برنامه های مختلفی را پیش بینی کنند و آنها را با یکدیگر به اشتراک گذارند.

احمدی افزود: بایستی برای هر مکانی باتوجه به اقتضای شرایط آن مکان برنامه ریزی کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه، با حضور فرماندار اصفهان، احکام هیأت امنای شهدای گمنام مجموعه شهید کشوری، صفه، سپاهان شهر و ملک شهر به آنها اعطا گردید.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =