فرماندار اصفهان: توجه به اولویت ها و تشخیص صحیح اعطای تسهیلات به متقاضیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است

فرماندار اصفهان تصریح کرد: تشخیص صحیح اعطای تسهیلات به متقاضیان باعث افزایش تولید و اشتغال و کاهش تورم در جامعه می شود که این مهم از طریق ارتباطات مردمی و میدانی و شناخت و ارتباط با تشکل هایی که در زمینه اشتغال زایی فعالیت می کنند، میسر می گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نخستین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان، تأکید کرد: دستگاه های اجرایی و بانک ها در فرصت باقیمانده نسبت به پیگیری جدی برای سهم تسهیلات تعیین شده و افرادی که معرفی شده اند و یا معرفی می شوند، اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان افزود: شهرستان اصفهان در حوزه های مختلف مورد غفلت واقع شده است که دستگاه های اجرایی بایستی پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهند.

احمدی با بیان اینکه توجه به اولویت ها و تشخیص صحیح اعطای تسهیلات به متقاضیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: توجه به اولویت ها و تشخیص صحیح اعطای تسهیلات به متقاضیان توسط دستگاه های اجرایی باعث افزایش تولید و اشتغال و کاهش تورم در جامعه می شود که این مهم از طریق ارتباطات مردمی و میدانی و شناخت و ارتباط با تشکل هایی که در زمینه اشتغال زایی فعالیت می کنند، میسر می گردد.

وی افزود: اعطای تسهیلات به افراد باید به تفکیک هر دستگاه اجرایی مشخص شود و عدم مراجعه متقاضیان در یافت تسهیلات و معوقات نیز با جدیت پیگیری گردد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =