فرماندار اصفهان: ما باید تشکل های مردمی و انقلابی را بشناسیم و از ظرفیت های خوب آنها بهره ببریم

فرماندار اصفهان تأکید کرد: کاربردی کردن جلسات شورای آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است و باید برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با تأکید بر اینکه سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص آموزش و پرورش و معلمان باید در شورای آموزش و پرورش شهرستان مورد توجه ویژه قرار گیرد، اظهار داشت: علیرغم اینکه کلیت جلسات شورای آموزش و پرورش اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب است اما در جلسات آتی باید بیشتر به این مهم بپردازیم.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما بایستی تشکل های مردمی و انقلابی را بشناسیم و از آنها بهره ببریم.

احمدی افزود: بررسی نیازسنجی آموزشی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه با توجه به نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی بایستی پیش بینی های لازم صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های آموزش و پرورش در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان را در ایام تابستان در جلسه آتی شورا مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به قانون شورای آموزش و پرورش، تأکید کرد: کاربردی کردن جلسات شورای آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است و باید برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =