نشست فرماندار اصفهان با مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مردمی سازی منوط به روحیه مردمی و جهادی بودن مدیران و اجرای صحیح قوانین است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با مشاور وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه مردمی سازی به خوبی قابل اجراست، عنوان کرد: مردمی سازی منوط به روحیه مردمی و جهادی بودن مدیران و اجرای صحیح قوانین است.

فرماندار اصفهان ایجاد قرارگاه ها و اقدامات ویژه را حائز اهمیت دانست و افزود: افق روشنی باید در این خصوص معین شود و بخشی از آن در اصفهان و بخش دیگری از آن با ضوابط و دستورالعمل ها و راهبردهایی که تهران تعیین می کند، اجرایی شود.

احمدی با بیان اینکه منطقه حصه دارای مشکلات متعددی است، اظهار داشت: بسته ای در این منطقه تهیه شده است که دستگاه های مختلف برای رفع مسائل و مشکلات موجود هم افزا شده اند و ان شاء الله تلاش می کنیم مشکلات موجود مرتفع گردد.

وی با اشاره به نیاز بسیاری از مدارس اصفهان به نوسازی، تأکید کرد: نوسازی مدارس مستلزم پیگیری مجدانه و همکاری و همراهی دستگاه های ذی ربط است و در این راستا باید گام های مؤثری برداشته شود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =