پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن روز ملی شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرستان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن قانون اساسی است که منبعث از آیات نورانی قرآن کریم و احادیث گوهربار پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت و سرچشمه های زلال آموزه های دینی ماست که به یمن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جامه عمل پوشیده است. یقیناً شوراها در سطح شهر و روستا جایگاهی برای تکیه بر عقلانیت و بهره جویی از اندیشه جمعی هستند و نقش آنها در توسعه به عنوان مدیریت شهری و روستایی، غیرقابل انکار است.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرستان که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات مردم ، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنند، تبریک عرض نموده، امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف شهرستان اصفهان بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =