پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته صلیب سرخ و هلال احمر

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

جمعیت هلال احمر، از سازمان‌هایی است که  تمام عزم خود را در راستای کاهش آلام نوع بشر در سراسر دنیا جزم نموده است. این سازمان با بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسانهای فداکار و ایثارگر می کوشد که صفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی باشد که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند. خدمت در جمعیت هلال احمر افتخاری بزرگ است و بحمدالله اعضای فداکار خانواده ی بزرگ جمعیت هلال احمر، ارزش این موهبت الهی را به خوبی می دانند و در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین لحظات در کنار همنوعان خویش حاضر بوده اند و برای آسایش و رفاه آنان از آرامش و سلامتی خویش چشم می پوشند.

اینجانب فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان، تبریک عرض نموده، امیدوارم در سایه سار عنایت حضرت ولی عصر(عج)، تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در خدمت داوطلبانه به همنوعان در جهت جلب رضای باری تعالی، بیش از پیش حرکت نمایید.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =