در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، از معلمان آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان تقدیر شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مشارکت مردم و خیرین در احداث مدارس بسیار خوب بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم که توسط آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان در محل هنرستان فنی شهید دکتر چمران برگزار گردید، با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با عنوان روز معلم، خاطرنشان کرد: استاد شهید مرتضی مطهری به دلیل علم، تقوا، تربیت انسان های فرهیخته و شخصیت برجسته ای که داشتند به عنوان الگوییی برای جامعه بالاخص معلمان معرفی شدند.

فرماندار اصفهان افزود: یکی از جفاها در حق معلمین در هفته بزرگداشت مقام معلم این است که به جای پرداختن به مصادیقی از مجاهدت ها، ایثارگری ها، سختی کار و ثمره فعالیت معلمان و جایگاه و منزلت آنان، صرفا به مطالبات بحق آنان پرداخته می شود که در تمام ایام بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمدی با بیان اینکه وظیفه معلمان تربیت دانش آموزان عالم و باایمان است، عنوان کرد: انسانی که دانش آموزان را اینگونه تربیت می کند قطعا خود دارای شخصیت متعالی و برجسته و شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه انسان های فرهیخته، عالم، دانشمند، مجاهد و ایثارگر و حتی ورزشکاران بین المللی نیز همگی ثمره فعالیت ها و مجاهدت های معلمان هستند، تصریح کرد: ما متأسفانه در بیان مجاهدت های معلمان کوتاهی کرده ایم از این رو دولت انقلابی در راستای بهبود شرایط معیشتی و محیط کار (مدارس) معلمان برنامه هایی را در دست اجرا دارد که ان شاء الله ثمرات این اقدامات در آینده نزدیک نمایان و آشکار خواهد شد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مشارکت مردم و خیرین در احداث مدارس بسیار خوب بوده است، افزود: ان شاء الله ثمره این هم افزایی بین مردم و دولت در این دولت مردمی بیش از پیش نمایان گردد.

احمدی در این خصوص از معلمان، مدیران آموزش و پرورش و شهرداری ها تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در پایان، به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور فرماندار اصفهان از معلمان آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان تقدیر شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 8 =