فرماندار اصفهان: تأمین مسکن هریک از افراد جامعه باعث امیدآفرینی برای دیگران و تسهیل امور برای آنها می شود

فرماندار اصفهان اظهار داشت: الزامات و ابلاغیه های قانونی و شرعی و همچنین نیاز فوری مردم به مسکن، دو دلیل عمده پرداختن و توجه به موضوع مسکن است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (شنبه)، جلسه شورای مسکن شهرستان به ریاست محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان پیرامون ارائه برنامه پیشنهادی به منظور تأمین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گزارش شهرداری ها (زیار و قهجاورستان) در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن، برگزار شد.

فرماندار اصفهان در این جلسه، تأکید کرد: اعضای شورای مسکن شهرستان بایستی با یکدیگر هم افزا شده و با تجزیه و تحلیل صحیح و ارائه طرح های اجرایی عملیاتی، شرایط را روستا به روستا به گونه ای به پیش ببرند که خروجی و نتیجه مثبتی برای مردم داشته باشد.

احمدی با تأکید بر ضرورت پرداختن به موضوع مسکن، افزود: الزامات و ابلاغیه های قانونی و شرعی و همچنین نیاز فوری مردم به مسکن، دو دلیل عمده پرداختن و توجه به موضوع مسکن است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: تأمین مسکن هریک از افراد جامعه باعث امیدآفرینی برای دیگران و تسهیل امور برای آنها می شود.

فرماندار اصفهان افزود: اداره راه و شهرسازی نسبت به تعیین محل زندگی واجدین شرایط شهرستان که امکان تأمین زمین و احداث مسکن در شهر بهارستان را برای آنها نداریم، اقدام نماید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 17 =