فرماندار اصفهان تأکید کرد: هلال احمر باید از ظرفیت های مردمی و ساختارهای داوطلبانه به نحو احسن استفاده کند

فرماندار اصفهان تصریح کرد: هلال احمر دارای نقش شاخص و ممتاز در مدیریت بحران بوده و نقش هلال احمر زمانی که آمادگی کامل، ارتباطات مردمی سازمان دهی شده قوی، نیروهای باانگیزه و مانور و تمرینات خوب داشته باشد، بخوبی ایفا می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته صلیب سرخ و هلال احمر، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در هلال احمر شهرستان اصفهان، ضمن تبریک هفته صلیب سرخ و هلال احمر، از کارکنان و اعضای خدوم جمعیت هلال احمر شهرستان با اهدای شاخه های گل تقدیر کرد.

فرماندار اصفهان در جمع کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر شهرستان، با بیان اینکه هلال احمر دارای بنیان مردمی است و عموم مردم در انجام مأموریت های آن دخیلند، اظهار داشت: هرچه دخالت مردم را در انجام این مأموریت ها افزایش دهیم، موفقیت های این نهاد افزایش می یابد؛ چراکه عامل اصلی موفقیت های هلال احمر در اجرای مأموریت های آن است.

احمدی افزود: هرگاه ارتباط سازمانی با مردم، قوی، منظم و سازماندهی شده باشد، یقینا خدمات آن سازمان بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه گستره جغرافیایی خدمات و فعالیت های هلال احمر نقاط مختلف سراسر کشور است، عنوان کرد: نقطه ای در کشور وجود ندارد که محل مأموریت هلال احمر نباشد و این مأموریت ها نه تنها در سراسر کشور بلکه بین المللی نیز هست.

فرماندار اصفهان افزود: علیرغم مرزبندی شهرستانی، نقش آفرینی نیروهای هلال احمر شهرستان اعم از کارکنان و جمعیت داوطلب مردمی، تنها به شهرستان محدود نمی شود.

احمدی با تأکید بر اینکه هلال احمر باید از ظرفیت های مردمی و ساختارهای داوطلبانه به نحو احسن استفاده کند، تصریح کرد: هلال احمر دارای نقش شاخص و ممتاز در مدیریت بحران بوده و نقش هلال احمر زمانی که آمادگی کامل، ارتباطات مردمی سازمان دهی شده قوی، نیروهای باانگیزه و مانور و تمرینات خوب داشته باشد، بخوبی ایفا می شود.

وی بر لزوم همکاری و هم افزایی اورژانس با هلال احمر تأکید کرد و گفت: اورژانس با همکاری هلال احمر بایستی در نقاطی که بیشتر آسیب دیده اند، به طور ویژه امدادرسانی کنند و نباید نقطه ای از ارائه خدمات و امدادرسانی مغفول بماند.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: اطلاع رسانی پیرامون وقوع بحران و اقدامات انجام شده در این خصوص باید به صورت هماهنگ و از طریق مدیریت بحران فرمانداری انجام شود چراکه اطلاع رسانی ناهماهنگ باعث تشویش اذهان عموم می شود.

وی افزود: تجارب موجود را بایستی ثبت کرد چراکه آنها مقدمه ای برای هماهنگی های بعدی می شود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =