فرماندار اصفهان: هیأت اندیشه ورز برای نماز هویت ساز است

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود بایستی ارزیابی و با جدیت پیگیری شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار اصفهان پیرامون ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس و ادارات، تمرکز پایگاه کیفیت بخشی در حوزه آموزش و پرورش و برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان، برگزار شد.

 محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این جلسه، ضمن تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم، خاطرنشان کرد: نهادها و دستگاه های مختلف بایستی هماهنگی و برنامه ریزی های لازم را پیرامون گرامیداشت هفته معلم داشته باشند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه هیأت اندیشه ورز برای نماز هویت ساز است، اظهار داشت: تشکیل شورای اقامه نماز در قالب هیأت اندیشه ورز در مدارس بسیار ارزشمند و تقویت کننده موضوع نماز در مدارس است و باید ابتکارات و خلاقیت های ویژه پیرامون این موضوع دنبال گردد.

احمدی تأکید کرد: از طریق ارتباط با حوزه های علمیه، پیگیری های ویژه برای تأمین امام جماعت در مدارس صورت پذیرد.

وی افزود: حضور نماینده سازمان بازرسی در جلسات و ادارات بسیار حائز اهمیت و کمک کننده است؛ چراکه برخی تذکرات و هشدارها مانع از تشکیل پرونده های بعدی شده و همچنین باعث کیفیت بخشی و عدالت آموزشی خواهد شد.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود بایستی ارزیابی و با جدیت پیگیری شود.

احمدی یکی از عرصه های فعالیت شهرداری را عرصه های قرآنی برشمرد و عنوان کرد: آموزش و پرورش با مشارکت شهرداری کارگروه هایی را تشکیل و سبک و روشی را برای ترویج فعالیت های قرآنی با اولویت آموزش و پرورش، جوانان و نوجوانان تعیین کند.

وی بر لزوم تشکیل ستادی برای امنیت، ایمنی و انتظامات محل امتحانات تأکید کرد و گفت: با همکاری معاونت سیاسی فرمانداری و پیگیری آموزش و پرورش ستادی در این خصوص تشکیل و تجهیزات و امکانات مورد نیاز آموزش و پرورش نیز مشخص شوند تا با همکاری بین دستاهی، اقدامات لازم برای تأمین آنها صورت پذیرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 13 =