نشست فرماندار اصفهان با مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مردمی سازی منوط به روحیه مردمی و جهادی بودن مدیران و اجرای صحیح قوانین است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با مشاور وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه مردمی سازی به خوبی قابل اجراست، عنوان کرد: مردمی سازی منوط به روحیه مردمی و جهادی بودن مدیران و اجرای صحیح قوانین است.

فرماندار اصفهان ایجاد قرارگاه ها و اقدامات ویژه را حائز اهمیت دانست و افزود: افق روشنی باید در این خصوص معین شود و بخشی از آن در اصفهان و بخش دیگری از آن با ضوابط و دستورالعمل ها و راهبردهایی که تهران تعیین می کند، اجرایی شود.

احمدی با بیان اینکه منطقه حصه دارای مشکلات متعددی است، اظهار داشت: بسته ای در این منطقه تهیه شده است که دستگاه های مختلف برای رفع مسائل و مشکلات موجود هم افزا شده اند و ان شاء الله تلاش می کنیم مشکلات موجود مرتفع گردد.

وی با اشاره به نیاز بسیاری از مدارس اصفهان به نوسازی، تأکید کرد: نوسازی مدارس مستلزم پیگیری مجدانه و همکاری و همراهی دستگاه های ذی ربط است و در این راستا باید گام های مؤثری برداشته شود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هجده =