فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان و جلوه ای از ایمان ، دینداری و مجاهدت ملت قهرمان ایران است.

این واقعه افتخارآفرین ، متعلق به همه نسل هاست و یادآور خون‌های پاکی است ؛ که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد تا حتی یک وجب از دامان خاک عزیز ایران اسلامی  به دست دشمن نیفتاده تا  نام خرمشهر “شهر خون و قیام” ، تا همیشه تاریخ به نشانه مقاومت و ایستادگی، خرم و جاوید بماند.

اینجانب فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک عرض نموده، توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری  حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 18 =