فرماندار اصفهان: اقدامات لازم برای تبدیل پسماند، بهره برداری و تولید برق از آن صورت پذیرد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: هیچگونه مماشاتی در خصوص مباحث غیرقانونی که باعث آلودگی هوا و محیط زیست مردم می شود نداشته باشیم و بایستی با آن مقابله کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در ادامه بازدیدهای فرماندار اصفهان از ادارات شهرستان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ظهر امروز (شنبه) با حضور در اداره محیط زیست شهرستان، ضمن عرض خدا قوت و پیگیری امور مردم و پرسنل، از بخش های مختلف این اداره بازدید کرد.

فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، تأکید کرد: هیچگونه مماشاتی در خصوص مباحث غیرقانونی که باعث آلودگی هوا و محیط زیست مردم می شود نداشته باشیم و بایستی با آن مقابله کنیم.

احمدی افزود: اقدامات لازم برای تبدیل پسماند، بهره برداری و تولید برق انجام گردد.

وی بر لزوم تشکیل شبکه مردمی و رابطین محیط زیست در روستاها جهت همکاری با مردم باتوجه به سیاست های دولت مردمی تأکید کرد و گفت: برخورد با کارگاه ها و کارخانه هایی که باعث آلودگی شدید برای مردم می شوند را بایستی در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر «حفظ محیط زیست برای سلامت مردم»، تصریح  کرد: وظیفه همه مدیران است که در این خصوص اقدامات مؤثر و مستمر خود را برای حفظ محیط زیست انجام دهند.

در پایان احمدی فرماندار اصفهان از اقدامات موثر و زحمات پرسنل و مدیریت محیط زیست شهرستان در خصوص اجرای دستورالعمل های ابلاغی تقدیر کرد‌.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =