فرماندار اصفهان تأکید کرد: برخورد با نانوایی های متخلف باید هوشمندانه، اثربخش و پیشگیرانه باشد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: کاهش سهمیه آرد نانوایان صرفا باعث فشار بر مردم و نارضایتی آنان می شود که این روند بایستی با اتخاذ تدابیر لازم اصلاح گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (یکشنبه)، جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان با حضور فرماندار اصفهان پیرامون بررسی مسائل و مشکلات حوزه آرد و نان شهرستان و بررسی مصوبات جلسات گذشته کارگروه، برگزار شد.

 محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این جلسه، با تأکید بر اینکه هزینه تخلفات باید افزایش یابد، اظهار داشت: اینکه همه اعضای یک صنف را متخلف فرض کنیم، نگاه ناصحیح و ناعادلانه ای است که باید تغییر یابد چراکه در هر صنفی علاوه بر واحدهای خوب و فعال که لازم است آنها را به جامعه معرفی کنیم، تعدادی متخلف نیز هستند که بایستی با آنها برخورد نماییم.

فرماندار اصفهان افزود: هر کجا که ما با مردم صادقانه گفتگو کنیم و درد و دل آنها را بشنویم، مردم با ما همراهی خواهند کرد.

احمدی با اشاره به نارضایتی های مردم در حوزه نان، تأکید کرد: رفاه و آسایش مردم خط قرمز ما بوده و برای خدمت به آنها تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

وی افزود: کاهش سهمیه آرد نانوایان صرفا باعث فشار بر مردم و نارضایتی آنان می شود که این روند بایستی با اتخاذ تدابیر لازم اصلاح گردد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: برخورد با نانوایی های متخلف باید هوشمندانه، اثربخش و پیشگیرانه باشد به گونه ای که باعث کاهش ارائه خدمات به مردم نشود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =