فرماندار اصفهان تأکید کرد: معتمدین بایستی بستر لازم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم سازند

فرماندار اصفهان تصریح کرد: معتمدین دیدگاه هایی که برای صنف، قشر یا محله ای می تواند مؤثر باشد را برای بهره برداری بیشتر مطرح نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی با معتمدین مناطق و محلات کلانشهر اصفهان که پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات و موضوعات روز جامعه برگزار شد، اظهار داشت: ما نیاز به شبکه سازی و شناسایی  و ورود افراد جوان تر به شبکه و جلسات را داریم البته نه تنها برای انتخابات بلکه برای دیگر مسائل زیرساختی و روز که این امر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فرماندار اصفهان افزود: کانال یا گروهی با عضویت معتمدین مناطق و محلات کلانشهر اصفهان در فضای مجازی ایجاد و راه اندازی کرده و نقطه نظرات خود و مسائل موجود را مطرح کنید تا با تشکیل جلسات و پیگیری های لازم بتوانیم در راستای رفع آنها گام های مؤثری برداریم.

احمدی تأکید کرد: معتمدین بایستی نگاه عام به مسائل داشته باشند و نمی توانند در اجرای انتخابات ورود کنند.

وی با تأکید بر اینکه معتمدین بایستی بستر لازم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم سازند، افزود: معتمدین مواردی که زمینه ساز مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است را منعکس نمایند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه هر یک از معتمدین در صنف یا عرصه ای صاحب نظر هستند، تصریح کرد: معتمدین دیدگاه هایی که برای صنف، قشر یا محله ای می تواند مؤثر باشد را برای بهره برداری بیشتر مطرح نمایند.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =