فرماندار اصفهان تصریح کرد: شرکت تعاونی دهیاری ها ظرفیت و فرصت خوبی برای روستاها بوده که دهیاران باید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنند

فرماندار اصفهان اظهار داشت: اشتغال و درآمد پایدار، ازجمله موضوعاتی است که دهیاران و شوراهای اسلامی بایستی با جدیت پیگیری کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای قهاب جنوبی، با تأکید بر اینکه باید براساس واقعیت ها مشکلات را تجزیه تحلیل و برنامه ریزی کنیم تصریح کرد: باتوجه به منابع محدود، مشکلات بسیار و ظرفیت های خوب موجود باید با هم افزایی با یکدیگر و اولویت بندی مشکلات را مرتفع و امور را به خوبی به پیش ببریم.

وی افزود: شورای مسکن در شهرستان باید کاربردی شود و روستا به روستا برای متقاضیان مسکن واجد شرایط برنامه ریزی گردد.

فرماندار اصفهان با اشاره به توزیع سهمیه آرد در روستاها نیز اظهار داشت: مبنا و معیاری برای توزیع سهمیه آرد تعیین و این سهمیه براساس شهریور ۱۴۰۱ و و باتوجه به طرح های ارائه شده در روستاها ارائه گردد.

احمدی افزود: اعضای شوراهای اسلامی روستاها باید مراقب تهدیدات اجتماعی و فرهنگی و تغییرات فرهنگی و نگرش ها در روستاها باشند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع اشتغال و درآمد پایدار روستاها، ازجمله مواردی است که دهیاران و شوراهای اسلامی باید با جدیت پیگیری کنند.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: شرکت تعاونی دهیاری ها ظرفیت و فرصت خوبی برای روستاها بوده که دهیاران باید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده و با هم افزایی و ارائه راه کارهای مثبت در جهت رفع مسائل و مشکلات احتمالی آن اقدام نمایند.

گفتنی است، مجید نادر الاصلی رئیس شورای اسلامی شهرستان در این جلسه، خاطرنشان  کرد: ما باید گوش شنوای مردم باشیم و در راستای حل مشکلات آنان تلاش کنیم.

وی افزود: ارتباط خوب فرماندار محترم اصفهان و حضور میدانی ایشان در روستاها شایسته تقدیر است که اقدام مهمی در جهت رفع مسائل روستاها است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + ده =