فرماندار اصفهان بر اهمیت اقدامات میدانی اصناف تأکید کرد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: همکاری بین اصناف و دولت باید در راستای هم افزایی و حل مشکلات مردم، افزایش تولید و شکوفایی اقتصاد باشد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با اعضای اتاق اصناف اصفهان، با اشاره به تأثیر اصناف بر اقتصاد کشور، اظهار داشت: تأثیر اصناف بر اقتصاد کشور بویژه در حوزه تولید، امری انکار ناپذیر است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه ما باید خدمتگزار مردم باشیم، افزود: نگرش دولت رفع چالش های موجود با استفاده از حداکثر ظرفیت مردمی است.

احمدی با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ای است که باید با کار و تلاش مضاعف آن را حفظ کنیم، اظهار داشت: ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم به مسئولین خود اعتماد داشته باشند و مسئولین نیز خود را از مردم و خدمتگزار آنان بدانند.

وی با تأکید بر لزوم همکاری اصناف با دولت، گفت: همکاری بین اصناف و دولت باید در راستای هم افزایی و حل مشکلات مردم، افزایش تولید و شکوفایی اقتصاد باشد.

فرماندار اصفهان افزود: اصناف باید پیشنهادات تخصصی خود را به مجموعه دولت منتقل کنند تا برای اصلاح ساختارها در کمیسیون های مربوطه مطرح و بررسی شود تا بیشتر بتوانیم از ظرفیت های موجود برای کاستن از مشکلات مردم استفاده نماییم.

احمدی تصریح کرد: اگر بخواهیم در حوزه اقتصاد منفعل نباشیم و اوضاع اقتصادی بهبود یابد، باید با استفاده از اطلاعات دقیق و به روز، پیشبینی های صحیحی داشته باشیم تا بتوانیم از بی تدبیری ها جلوگیری نماییم.

وی بر اهمیت اقدامات میدانی در حوزه اصناف، تأکید کرد و افزود: اقدامات میدانی در حوزه اصناف می تواند در اصلاح ساختارها تأثیرگذار باشد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 11 =