فرماندار اصفهان: شناسایی و برخورد با متخلفین بزرگ در اولویت قرار گیرد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید با وحدت و همدلی، شناسایی و برخورد با متخلفین بزرگ را در اولویت قرار دهیم که این مهم احقاق حقوق بیت المال، رضایت مردم و خشنودی پروردگار سبحان را به همراه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه ویژه برخورد با تخلفات ساختمانی و همچنین حفظ کاربری اراضی کشاورزی شهرستان، با اشاره به ابعاد مختلف تخلفات ساختمانی، عنوان کرد: ما به ابعاد مختلف تخلفات ساختمانی چه در داخل و چه در خارج از حریم و محدوده شهر و روستا باید از زوایای متفاوتی توجه کنیم و نقش دهیاری، سازمان عمران و شهرداری در پیشگیری از این تخلفات مشخص گردد.

فرماندار اصفهان افزود: فرآیند برخورد با تخلفات ساختمانی در روستا را باید بررسی و پیگیری های لازم برای اصلاح آن صورت پذیرد.

احمدی تأکید کرد: مشاورین املاک غیرمجاز را باید پلمپ و مشاورین املاک مجاز را نیز باید ساماندهی و توجیه نماییم.

وی پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را حائز اهمیت دانست و اذعان داشت: پیگیری و پیشگیری از تخلفات ساختمانی و عدم تخصیص انشعابات موقت طولانی مدت به آنها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: اقدامات ما باید به صورت منطقه ای و هماهنگ باشد تا بتوانیم تأثیر اقدامات صورت گرفته را به خوبی مشاهده کنیم.

احمدی تأکید کرد: اکیپ پیشگیری و برخورد با تخلفات در روستاها راه اندازی و ساز و کارها و فرآیند قانونی آن مشخص گردد.

فرماندار اصفهان افزود: ما باید با وحدت و همدلی، شناسایی و برخورد با متخلفین بزرگ را در اولویت قرار دهیم که این مهم احقاق حقوق بیت المال، رضایت مردم و خشنودی پروردگار سبحان را به همراه خواهد داشت.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =