پیام تسلیت فرماندار اصفهان درپی رحلت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

پیام تسلیت فرماندار اصفهان درپی رحلت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ،متن پیام تسلیت محمد علی احمدی فرماندار اصفهان به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

((اذا مات العالم الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمه لایسدها شیء))

رحلت مرجع عالیقدر، فقیه بصیر و یار دیرین امام و رهبری، آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی موجب تألم و تأثر بسیار گردید.

آن فقیه جلیل‌القدر علاوه بر سوابق درخشان در نشر و گسترش حقایق دین مبین اسلام و خلق آثار ماندگار فقهی و حوزوی، پس از پیروزی انقلاب نیز عمر پربرکت و گراسنگ خویش را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کرد و در تصدی مسئولیت‌های خطیر همچون چراغی پرفروغ در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بود.

اینجانب فقدان این فقیه عالیقدر را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌‌های علمیه، بیت شریف آن فقید سعید و همه‌ی ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات آن عالم بصیر و فقیه وارسته را مسألت دارم.

محمد علی احمدی
فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 17 =