پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت روز کارگر

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار و کارگر از آغازین لحظات خلقت معنا و با گذشت زمان و اوج گیری تمدن های بشری، ناشی و متاثر از تلاش های شگرف و فعالیت خستگی ناپذیر انسانها، معنی و مفهومی خاص پیدا کرده است.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارد.

فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که پیامبر مهر گستر اسلام (ص) در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.

نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

            اینجانب یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امید است در پرتو الطاف الهی ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)  و در راستای تحقق سیاست های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در مسیر آبادانی بیش از پیش میهن عزیزمان موفق و سربلند باشید.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 1 =