پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی را به دست اندرکاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی را به دست اندرکاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب  به عنوان بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان های اندیشمند است که حتی در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه های گسترده تر، تازه تر و پایدارتری یافته است.

کتاب و کتابخوانی در دین مبین اسلام، از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است، تا حدی که خداوند متعال به قلم و به آنچه می‌نویسد، قسم یاد می کند. این امر که معجزه پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر پیامبر (ص) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توأم شده است، مؤید اهمیت «کتاب و کتابخوانی» است.

اینجانب فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی را به کلیه دست اندر کاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را  در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همانا ترویج و توسعه فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه در جامعه است، از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =