بازدید استاندار از روستاهای جنوب شهرستان اصفهان و شهر بهارستان

استاندار اصفهان آقای دکتر مرتضوی به همراه معاونین استاندار، احمدی فرماندار اصفهان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سفر به منطقه جنوب شهرستان اصفهان، از روستاهای کوی راه حق، کیچی، مرغ و قلعه شور و همچنین شهر بهارستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این منطقه قرار گرفتند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان،صبح امروز (پنجشنبه)، استاندار اصفهان آقای دکتر مرتضوی به همراه معاونین استاندار، احمدی فرماندار اصفهان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سفر به منطقه جنوب شهرستان اصفهان، از روستاهای کوی راه حق، کیچی، مرغ و قلعه شور و همچنین شهر بهارستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این منطقه قرار گرفتند.
بازدید از روستاهای کوی راه حق، مرغ ، قلعه شور و کیچی و بازدید از متروی اصفهان-بهارستان و تأکید بر تسریع در راه اندازی آن برای کمک به حمل و نقل عمومی، بازدید از پروژه در حال ساخت مسکن ملی بهارستان، همچنین حضور بر سر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام و دیدار با خانواده شهید حسینعلی صفری در بهارستان، ازجمله برنامه های امروز استاندار و فرماندار اصفهان در سفر به منطقه جنوب شهرستان بود.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =