پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت، نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت. بی شک، این هفته، فرصت مناسبی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجائی و باهنر، افق تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و   با تدابیر، زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور، در راستای گسترش روحیه امید در جامعه را فراهم سازند و با تشریح خدمات و دستاوردهای دولت در عرصه های گوناگون، زوایای پنهان خدمات گسترده انقلاب و نظام را برای مردم روشن سازند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای تحقق آرمانهای متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای والامقام از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

                                                                                                                                                 محمدعلی احمدی

                                                                                                                                                  فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =