پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر

🔻فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۱۵مهر ماه، روز ملی روستا و عشایر را به تمامی روستائیان زحمتکش شهرستان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی 🔻فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۱۵مهر ماه، روز ملی روستا و عشایر را به تمامی روستائیان زحمتکش شهرستان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است ؛

بسمه تعالی

جامعهٔ روستایی و عشایری، آغازگر تمدن بشری و مظهر صداقت، صفا و صمیمیت است که ایمان و تدین، آرامش و نوع دوستی و داشتن مناظر بکر و زیبا از صفات بارز این جوامع است و امروزه بعنوان رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می‌شوند.

امروز در جای جای مناطق روستایی کشور، صدای عمران و آبادانی با همکاری مجموعه دولت، روستائیان عزیز، شوراها و دهیاری ها به گوش می رسد. در دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق روستایی و ارتقای شاخص های توسعه پایداردر روستاها از جمله اولویت های اساسی است که در این مسیر با تاکید بر ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه فضای کسب و کار در روستاها، علاوه بر افزایش درآمد روستائیان، انگیزه برای ماندگاری مردم درمحیط های روستایی نیز ایجاد خواهد شد.

اینجانب روز ملی روستا را به همه روستائیان شریف و همیشه در صحنه، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران محترم بعنوان مدیران روستایی تبریک عرض نموده، امید است بتوانیم با مشارکت روستانشینان عزیز، شاهد ارتقای شاخص های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای شهرستان اصفهان باشیم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =