فرماندار اصفهان تأکید کرد: مسئولان ستادهای مناطق ۲۰گانه انتخابات باید ظرفیت ها و امکانات موجود در منطقه را شناسایی و مورد استفاده قرار دهند

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص انتخابات را باید به عنوان تبیین کننده و چراغ راه قرار داده و به نحوی عمل نماییم که با برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری موجبات رضایت معظم له را فراهم سازیم.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشست مشترک مدیران دستگاه های اجرایی با رؤسای ستادهای مناطق ۲۰ گانه انتخابات شهرستان، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون اهمیت دو انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص انتخابات را باید به عنوان تبیین کننده و چراغ راه قرار داده و به نحوی عمل نماییم که با برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری موجبات رضایت معظم له را فراهم سازیم.

فرماندار اصفهان افزود: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اصفهان همکاری و تعاملات لازم را با مسئولان ستادهای مناطق ۲۰گانه انتخابات شهرستان داشته باشند.

احمدی با تأکید بر اینکه فهرست مدارسی که شعبه اخذ رأی در آنها دایر می شود به منظور اطلاع و اقدام لازم به نواحی ۶گانه آموزش و پرورش ارسال گردد، عنوان کرد: نواحی مختلف آموزش و پرورش بررسی های لازم را در خصوص مدارسی که شعبه اخذ رأی در آنها دایر می شود، به عمل آورده و نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز و رفع نواقص آن اقدام نمایند.

وی تأکید کرد: مسئولان ستادهای مناطق ۲۰گانه انتخابات بایستی ظرفیت ها و امکانات موجود در منطقه را شناسایی و مورد استفاده قرار دهند.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: مسئولان ستادهای مناطق ۲۰گانه انتخابات فهرست شعب منطقه مربوطه را بررسی و مراتب را به کمیته امور اجرایی انتخابات فرمانداری اعلام نمایند.

احمدی با بیان اینکه ما نیازمند ابتکار عمل در برگزاری انتخابات هستیم، تصریح کرد: ما فرآیند برگزاری انتخابات را همچنان طبق روش های ارزشمند و تجربه شده گذشته به پیش می بریم اما جوانان هستند که می توانند کار ابتکاری انجام دهند از این رو بایستی از آنها در ستادها و شعب اخذ رأی استفاده کنیم و ابتکارات و خلاقیت ها را نهادینه نماییم.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یازده =