گلایه فرماندار اصفهان از کوتاهی برخی مسئولان برای دیدار با خانواده معظم شهدا

  فرماندار اصفهان با ابراز گلایه از کوتاهی برخی مسئولان شهرستان برای دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا از آنها خواست به صورت دوره ای به دیدار خانواده شهدا بروند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و […]

 

فرماندار اصفهان با ابراز گلایه از کوتاهی برخی مسئولان شهرستان برای دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا از آنها خواست به صورت دوره ای به دیدار خانواده شهدا بروند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان افزود: باید در مقام عمل قدردان خون شهیدان بود و خانواده این عزیزان را تکریم کنیم.

وی بر انعکاس برخی از اقدامات نیکوکارانه و عام المنفعه خانواده شهدا و دیگر اقدامات فرهنگی آنان همچون ثبت خاطرات شهدای گرانقدر تاکید کرد و گفت: همه باید خود را در برابر شهدا مسئول بدانند.

فرماندار اصفهان، مزین کردن کوچه ها، خیابان ها و میادین شهر و روستاها به ویژه کلانشهر اصفهان به نام شهدا را از مهمترین اقدامات شهرداری ها و دهیاری ها بیان کرد و گفت: شهرداری ها، دهیاری ها و اداره ها به نصب تمثال مبارک شهدای گرانقدر در سطح شهرها، روستاها و همچنین اداره ها اقدام کنند.

احمدی بر لزوم تغییر و تحول در این شورا برای کاربردی کردن مصوبه های آن تاکید کرد و افزود: شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند توجه جدی مسئولان بوده و با هم افزایی، هم اندیشی و اقدامات جهادگونه می توان اهداف آن را محقق کرد.

 

وی تهیه تقویم در حوزه ایثار و شهادت را حائز اهمیت دانست و از اعضای شورا خواست با جدیت تقویمی جامع و روز شمار متشکل از یادواره ها، آیین ها و … تهیه کنند.

وی نقش تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، پژوهشگران، اصناف و بازار، صدا و سیما و رسانه ها را در ترویج ایثار و شهادت مهم دانست و تلاش و ارائه راهکارهای اجرایی و کاربردی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه بین جوانان و نوجوانان را خواستار شد.

مطالب مشابه

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفده =