فرماندار اصفهان: مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: امام جمعه محترم رهنان با همکاری مردم این منطقه در حوزه های فرهنگی-اجتماعی اقدامات مثبتی انجام داده اند که این مهم شایسته تقدیر است و باید ادامه یابد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در نماز عبادی-سیاسی جمعه منطقه رهنان، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۴ و یاد و خاطره شهدای والامقام این عملیات، خاطرنشان کرد: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدای عالیقدر و فداکاری و ازخودگذشتگی جانبازان، ایثارگران و صبر و شکیبایی خانواده های ایشان است و ما باید پاسدار خون شهدای والامقام باشیم.

فرماندار اصفهان افزود: مسئولین باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و برای رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

احمدی از حضور پرشور مردم رهنان در نماز جمعه تقدیر کرد و گفت: امام جمعه محترم رهنان با همکاری مردم این منطقه در حوزه های فرهنگی-اجتماعی اقدامات مثبتی انجام داده اند که این مهم شایسته تقدیر است و باید ادامه یابد.

گفتنی است، فرماندار اصفهان در حاشیه نماز جمعه رهنان، ضمن بازدید از پایگاه واکسیناسیون سیار و مجموعه ورزشی رهنان، از نزدیک با اهالی منطقه رهنان دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 8 =