پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت خجسته میلاد باسعادت حضرت امام رضا (علیه السلام)

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم مؤمن و متدین شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم مؤمن و متدین شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

میلاد سراسر نور و باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) برای دوست داران ولایت، مبین محبت، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است.

و چه سعادتی بالاتر از این‌که سرزمین باصلابت ایران اسلامی، افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد و زیباتر آنکه مردمی که همواره دوستدار اهل‌بیت(ع) و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی بوده و هستند، همواره همچون پروانه‌ای عاشق گرد این شمع فروزان می‌چرخند و ارادت وافر خود را نسبت به آن امام رئوف به منصه ظهور می‌گذارند.

بدینوسیله فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به تمامی عاشقان و دوستداران راستین حضرتش بالاخص مردم مؤمن و متدین شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، از خداوند متعال برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت می نمایم.

                                                                                                                    محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیرعامل شرکت عمران و شهردار بهارستان، از پروژه تعاونی مسکن فرمانداری بازدید کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان از محل سیل بندهای خاکی بهارستان بازدید کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهارده =