فرماندار اصفهان: با مدیریت جهادی و اقدامات همه جانبه دستگاههای اجرایی می توان بستر لازم را برای تسریع در امر واکسیناسیون شهروندان فراهم نمود

فرماندار اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان از طریق بیلبردهای تبلیغاتی، تلویزیون های شهری، اتوبوس ها و قطار شهری نسبت به اطلاع رسانی و تشویق شهروندان جهت انجام امر واکسیناسیون اقدام نمایند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونای شهرستان، با ارائه گزارشی پیرامون انجام واکسیناسیون در سطح شهرستان، اظهار داشت: با مدیریت جهادی و اقدامات همه جانبه دستگاههای اجرایی می توان بستر لازم را برای تسریع در امر واکسیناسیون شهروندان فراهم نمود .
فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم تسریع در امر واکسیناسیون مردم، افزود: مراکز بهداشت یک و دو نسبت به فعال نمودن شیفت بعدازظهر در روستاها جهت تسریع در انجام واکسیناسیون اقدام نمایند .
سیستانی بر لزوم تبلیغات و اطلاع رسانی برای تشویق مردم به واکسیناسیون عنوان کرد: مراکز بهداشت یک و دو نسبت به پیگیری تهیه متن پیام برای انجام واکسیناسیون شهروندان از طریق مرکز بهداشت استان اقدام و نسبت به ارسال فایل صوتی این پیام به تلفن های ثابت و همراه از طریق شرکت مخابرات اقدام نمایند.
وی افزود: شهرداری اصفهان از طریق بیلبردهای تبلیغاتی، تلویزیون های شهری، اتوبوس ها و قطار شهری نسبت به اطلاع رسانی و تشویق شهروندان جهت انجام امر واکسیناسیون اقدام نمایند .
فرماندار اصفهان تصریح کرد: مراکز بهداشت شماره یک و دو اصفهان نسبت به ارسال گزارش تزریق واکسیناسیون به صورت روزانه به این فرمانداری اقدام نمایند .
سیستانی افزود: بمنظور تشویق کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی به انجام واکسیناسیون ، مدیران نسبت به اعطای بسته تشویقی به کارکنان دستگاه متبوع اقدام نمایند .

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =