فرماندار اصفهان: وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان به تفکیک هر منطقه شهرداری و روستا مشخص گردد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مراکز بهداشت شماره ۱ و ۲ به کمک ظرفیت های محلی و اداری ازجمله پایگاه های بسیج محلی، هیات های مذهبی و ائمه جماعات و با استفاده از روش های فرهنگی، اقناعی و تهییجی نسبت افزایش آمار واکسیناسیون در شهرستان اقدام نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، تأکید کرد: وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان به تفکیک هر منطقه شهرداری و روستا مشخص گردد و مراکز بهداشت ۱ و ۲ نسبت به ارائه گزارش پوشش واکسیناسیون به فرمانداری اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان افزود: مراکز بهداشت شماره ۱ و ۲ به کمک ظرفیت های محلی و اداری ازجمله پایگاه های بسیج محلی، هیات های مذهبی و ائمه جماعات و با استفاده از روش های فرهنگی، اقناعی و تهییجی نسبت افزایش آمار واکسیناسیون در شهرستان اقدام نمایند.

احمدی تصریح کرد: به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نقش داده شود تا نسبت به افزایش آمار واکسیناسیون اقدام نمایند.

وی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی همکاریی لازم را با مراکز بهداشت جهت واکسیناسیون شهروندان داشته باشند.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 4 =