فرماندار اصفهان: وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان به تفکیک هر منطقه شهرداری و روستا مشخص گردد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مراکز بهداشت شماره ۱ و ۲ به کمک ظرفیت های محلی و اداری ازجمله پایگاه های بسیج محلی، هیات های مذهبی و ائمه جماعات و با استفاده از روش های فرهنگی، اقناعی و تهییجی نسبت افزایش آمار واکسیناسیون در شهرستان اقدام نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، تأکید کرد: وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان به تفکیک هر منطقه شهرداری و روستا مشخص گردد و مراکز بهداشت ۱ و ۲ نسبت به ارائه گزارش پوشش واکسیناسیون به فرمانداری اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان افزود: مراکز بهداشت شماره ۱ و ۲ به کمک ظرفیت های محلی و اداری ازجمله پایگاه های بسیج محلی، هیات های مذهبی و ائمه جماعات و با استفاده از روش های فرهنگی، اقناعی و تهییجی نسبت افزایش آمار واکسیناسیون در شهرستان اقدام نمایند.

احمدی تصریح کرد: به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نقش داده شود تا نسبت به افزایش آمار واکسیناسیون اقدام نمایند.

وی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی همکاریی لازم را با مراکز بهداشت جهت واکسیناسیون شهروندان داشته باشند.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =