ملاقات مردمی فرماندار اصفهان و میز خدمت دستگاه های اجرایی شهرستان در منطقه ۱۴ اصفهان

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در ادامه سلسله ملاقات های مردمی فرماندار و استقرار میز خدمت دستگاه های اجرایی در مناطق مختلف شهرستان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان عصر روز گذشته، با حضور در مدرسه دخترانه محمد مجلسی واقع در خیابان لاله شمالی منطقه ۱۴ اصفهان، با جمع کثیری از ساکنین این منطقه به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

در این ملاقات که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مختلف و همچنین معاونین، بخشدار و مشاورین افتخاری فرماندار اصفهان در حوزه های مختلف برگزار گردید، ساکنین منطقه ۱۴ اصفهان با مراجعه حضوری، درخواست های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند که حتی الامکان در محل بررسی و پیگیری شد.

فرماندار اصفهان در جلسه جمع بندی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار گردید، خاطرنشان کرد: این جلسات با هدف هم افزایی و رسیدن به شرایط مناسب برای انجام رسالت های سازمانی خود و کمک به دیگر سازمان ها برگزار می گردد که از ضرورت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: ما بایستی به جمع بندی مسائل مردم برای رضایتمندی بیشتر، رسیدگی به مشکلات، پیش بینی بعضی از مشکلات و پیشگامی و پیشتازی در خدمت به مردم در عرصه های مختلف برسیم که لازمه آن شناخت کافی از مناطق و مشکلات مردم است.

احمدی با تأکید بر لزوم توجه به مسائل مختلف منطقه ۱۴ اصفهان، عنوان کرد: شیوه ها و مدل های جمع بندی و ارائه راهکارها برای رفع مسائل و مشکلات مختلف این منطقه باید به گونه ای باشد که برای دیگر مناطق نیز قابل تعمیم باشد.

 

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جانبازان سرافراز صالحی و قصری سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ از ناحیه دو پا قطع عضو و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =