فرماندار اصفهان بر لزوم راه اندازی سامانه گزارش گیری مردمی برای رسیدگی بهتر به مشکلات مردم تأکید کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: متأسفانه عدم نظارت صحیح بستر لازم را برای تخلفات موجود مهیا کرده است که باید با اثربخش و کاربردی کردن این جلسات به راهکارهای مناسبی در این خصوص دست یابیم.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه برخورد با تخلفات ساختمانی و حفظ اراضی کشاورزی شهرستان، با اشاره به برخی تخلفات ساختمانی و تغییرکاربری اراضی کشاورزی در شهرستان، اظهار داشت: متأسفانه عدم نظارت صحیح بستر لازم را برای تخلفات موجود مهیا کرده است که باید با اثربخش و کاربردی کردن این جلسات به راهکارهای مناسبی در این خصوص دست یابیم.

فرماندار اصفهان افزود: ما می توانیم فرآیندی دقیق و درست برای انشعابات موقت در شهرستان تعریف و موارد را مورد بررسی قرار دهیم.

احمدی با تأکید بر لزوم راه اندازی سامانه گزارش گیری مردمی، عنوان کرد: با راه اندازی این سامانه بهتر می توانیم مسائل و مشکلات مردم را بالاخص در روستاها دریافت و مورد بررسی و پیگیری قرار دهیم.

وی تأ کید کرد: تعاریف ما نسبت به اراضی کشاورزی با توجه به خشکسالی های اخیر باید تغییر کند و راهکارهای قانونی و درستی برای رفع مشکلات مردم داشته باشیم.

فرماندار اصفهان افزود: ما در برخورد با برخی تخلفات باید به صورت پروژه ای، محلی و منطقه ای عمل کنیم و فرآیند قانونی لازم را برای پرداخت هزینه های تخلفات بررسی و تعریف نماییم.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =