آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهداء با حضور فرماندار اصفهان و دیگر مسئولین برگزار شد

همزمان با سومین روزدهه فجر(چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی) آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهداء با حضور محمد علی احمدی فرماندار اصفهان ، مدیران دستگاه های اجرایی و خانواده های معظم شهداء برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با سومین روزدهه فجر(چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی) آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهداء با حضور محمد علی احمدی فرماندار اصفهان ، مدیران دستگاه های اجرایی و خانواده های معظم شهداء برگزار شد.
در این آیین باشکوه، فرماندار و دیگر مسئولین ضمن قرائت فاتحه، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا ، با آرمان های والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره رشادت ها و جانفشانی‌ های شهدا را گرامی داشتند.
فرماندار اصفهان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه افراد و اقشار جامعه اسلامی است و گرامیداشت دهه فجر در واقع به معنای تجدید عهد با شهدا و آرمان های بلند امام راحل و عظیم الشأن است.

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =