نشست صمیمی فرماندار اصفهان با معتمدین، منتخبین و مؤثرین مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشست صمیمی با معتمدین، منتخبین و مؤثرین مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، با بیان اینکه به همت خادمین مردم در استان و شهرستان، اقدامات بزرگی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: فلسفه تشکیل اینگونه نشست ها، رویکرد دولت سیزدهم برای ارتباط مستمر و مداوم با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها و همچنین بیان همدلی بین خدمتگزاران مردم  است.

فرماندار اصفهان موضوع آب را یکی از اصلی ترین مشکلات اصفهان برشمرد و گفت: بحمد الله به همت دولت و مجموعه مدیریت استان، ۵۰ درصد از پروژه انتقال آب به اصفهان انجام شده و امیدواریم مسائل مربوط به آب که زیرساختی نیز هست، مرتفع گردد.

احمدی با اشاره به موضوع مسکن نیز افزود: جلسات مستمری پیرامون موضوع مسکن در حضور رئیس محترم جمهور و سپس در استان و شهرستان برگزار می شود و در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهرستان اصفهان در حال ساخت است.

وی آموزش و پرورش را یکی از دغدغه های دولت دانست و عنوان کرد: اقدامات مثبتی در حوزه آموزش و پرورش برای رونق دانشگاه فرهنگیان و جذب معلم انجام شده و در این خصوص، گام های مهم و مؤثری برداشته شده است.

فرماندار اصفهان به اقدامات بزرگ انجام شده در حوزه تولید نیز اشاره کرد و افزود: متأسفانه، اقدامات مثبت انجام شده در این حوزه و رسیدن به خودکفایی در برخی موارد، غفلت شده و برای مردم بیان نمی شود، چراکه رسانه های بیگانه درصدد کتمان کردن موفقیت های کشور ما هستند.

احمدی با بیان اینکه رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف ثمره همدلی مردم است، تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

وی اضافه کرد: موضوعاتی که معتمدین، منتخبین و مؤثرین مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ در این نشست مطرح کردند، سرفصل جلسات آتی ما خواهد بود و پیگیری می کنیم، بخشی از آنها موضوعات زیرساختی و زمان بر است که باید مرتفع شوند و بسیاری از آنها توسط مدیریت شهری در حال پیگیری و انجام است، همچنین ارتباط مسئولین با مردم را نیز برنامه ریزی کرده ایم که همچون ماه های گذشته در مناطق مختلف شهرستان در قالب میز خدمت انجام شود.

فرماندار اصفهان با اشاره به معضل معتادان متجاهر نیز گفت: کمپ هایی در این خصوص ایجاد و گزارشات واصله پیرامون تعداد و جمع آوری معتادان متجاهر رضایت بخش بوده است.

 

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جانبازان سرافراز صالحی و قصری سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ از ناحیه دو پا قطع عضو و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 2 =