فرماندار اصفهان بر لزوم حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد

فرماندار اصفهان در جلسه یادمان شهدای گمنام شهرستان، با تأکید بر لزوم حفظ و ترویج روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: ما امروز مرهون خون شهدای عالیقدر و ازخودگذشتگی و ایثارگری خانواده های معزز ایشان هستیم و باید در راستای حفظ و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جدید بکوشیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه یادمان شهدای گمنام شهرستان، با تأکید بر لزوم حفظ و ترویج روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: ما امروز مرهون خون شهدای عالیقدر و ازخودگذشتگی و ایثارگری خانواده های معزز ایشان هستیم و باید در راستای حفظ و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جدید بکوشیم.
فرماندار اصفهان با اشاره به اقدامات عمرانی، مدیریتی، محتوایی و ساختاری صورت گرفته برای یادمان شهدای گمنام، افزود: اقداماتی برای یادمان شهدای گمنام انجام شده که این اقدامات کافی نیست و باید گام های مؤثرتری در این راستا برداشته شود.
احمدی تصریح کرد: باتوجه به اقتضای شرایط هر منطقه که در آن شهید گمنام دفن شده است، هیأت امنایی تعیین شود و هیأت امنایی نیز برای نظارت و سیاستگذاری در سطح شهرستان تعیین گردد.
وی افزود: یادمان شهدای گمنام مکانی فرهنگی و معنوی است که باید ساختار آن در این راستا تعیین و اصلاح گردد.

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =