جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اصفهان برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان، به منظور بررسی و ارائه راهکارهای رفع مسائل و مشکلات کتابخانه های شهر اصفهان و بهبود وضعیت موجود ، به ریاست احمدی فرماندار اصفهان و با حضور دکتر بانکی پور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های استان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان، به منظور بررسی و ارائه راهکارهای رفع مسائل و مشکلات کتابخانه های شهر اصفهان و بهبود وضعیت موجود ، به ریاست احمدی فرماندار اصفهان و با حضور دکتر بانکی پور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های استان برگزار شد.
فرماندار اصفهان با تاکید بر تاثیرگذاری و بازدهی موثر برگزاری جلسات ، گفت : یکی از مهمترین اهداف انجمن کتابخانه های شهرستان ارتقاء و بهبود وضعیت کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان است که این امر با هم افزایی و هم فکری مضاعف دستگاههای متولی همراه با ارائه راهکارهای کاربردی و کارشناسی امکان پذیر است.
در ادامه جلسه هریک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان مصوباتی در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت کتابخانه های شهرستان بویژه کتابخانه های عمومی سطح شهر اصفهان اتخاذ گردید.

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =