فرماندار اصفهان از آحاد مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

فرماندار اصفهان در پیامی، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز دفاع از ملت فلسطین و مردم مظلومی است که با نام خدا و تمسک به ایمان اسلامی، با اسرائیلی که با اعمال جنایتکارانه و کشتار وحشیانه در فلسطین و لبنان که به هیچ اصل انسانی و قانون بین المللی پایبند نیست، مقابله می کنند. این روز بزرگ، نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات صهیونیسم جهانی و نشانگر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزاد سازی قدس شریف از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

این‌جانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان، و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان، دعوت می نمایم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با آرمانهای امام عظیم الشأن انقلاب بیعتی دوباره داشته باشند.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =