مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده: هدف غایی و نهایی ما این است که زن بتواند نقش اسلامی خود را ایفا نماید

مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده با حضور در محل فعالیت موسسه قرآن و عترت حضرت زینب(س) فعالیت ها و تلاش های صورت پذیرفته در این مرکز را ارزنده و پربار برشمرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، خانم صمدی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده با حضور در محل فعالیت موسسه قرآن و عترت حضرت زینب(س) فعالیت ها و تلاش های صورت پذیرفته در این مرکز را ارزنده و پربار برشمرد و افزود: بدون شک انجام این اقدامات شایسته حاصل لطف و عنایت ذات اقدس الهی و توجهات ویژه بانوی بزرگوار حضرت زینب کبری(س) بوده است.
صمدی با اشاره به سبقه فرهنگی این مرکز بحث فرهنگ سازی و اقناع افکار عمومی را از جمله اقدامات مهم در راستای دستیابی به اهداف امور بانوان و خانواده برشمرد و افزود: ما اعتقادی به تفکیک مبحث زنان و مبحث خانواده نداریم. دیدگاه ما به زن به عنوان ستون اصلی خانواده و تاکید ما بر نقش تربیتی و مدیریتی او در خانواده است.
مشاور فرماندار در امور بانوان ضمن اشاره به دیدگاه ارزشمند اسلام در خصوص جایگاه و مقام زن عنوان نمود: هدف غایی و نهایی ما این است که زن بتواند نقش اسلامی خود را ایفا نماید چرا که اسلام ارزشی فوق العاده و مقامی منحصربفرد برای زن در خانواده و اجتماع قائل شده است.
وی با اشاره به اهداف، رسالت و فعالیت های دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری از اعضای موسسه مذکور خواست نسبت به ارائه نظرات و ایده های کارشناسی خود در مباحث مرتبط با زنان و خانواده از جمله اشتغال، عفاف و حجاب، جمعیت، حاشیه نشینی، آسیب های اجتماعی و …. اقدام نمایند و با ارایه طرح های راهبردی و عملیاتی خود به پیشبرد هر چه بهتر اهداف و برنامه های حوزه بانوان و خانواده یاری و کمک رسانند.

مطالب مشابه

نشست کارگروه مدیریت و هدایت ویژه گندم، آرد و نان شهرستان به ریاست محمد احمدی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان برگزار شد.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات و برنامه ریزی هایی که سال های گذشته درخصوص بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده را بایستی کیفی سازی نماییم.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قاسمی تصریح کرد: شورای زکات شهرستان نسبت به برگزاری جلساتی با دستگاه های مختلف اقدام و راهکارهای سهل الوصول پرداخت زکات را برای آنها تشریح نماید.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان تأکید کرد: تمامی خیریه ها و اماکنی که زکات و فطریه های مردم را جمع آوری می کنند و یا حتی صندوق های زکات فطریه، باید شناسنامه دار و مشخص باشند.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 5 =