مشاور فرماندار : ایجاد اماکن ویژه بانوان و توسعه مشاغل خانگی از نیازهای بانوان شهر قهجاورستان است

مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده با حضور در شهر قهجاورستان به بررسی ظرفیت ها، توانمندیها، مشکلات و مسایل بانوان این شهر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده با حضور در شهر قهجاورستان به بررسی ظرفیت ها، توانمندیها، مشکلات و مسایل بانوان این شهر پرداخت.
خانم صمدی در بازدید از مراکز فرهنگی اجتماعی شهر قهجاورستان با اشاره به این که بانوان محور عاطفی خانواده ها هستند و سلامت جسم و روان آنان تاثیر زیادی در سلامت سایر اعضای خانواده دارد، ایجاد اماکن تفریحی و ورزشی ویژه زنان به ویژه ایجاد باغ بانوان را اقدامی موثر در راستای فراهم نمودن زمینه تفریحات سالم و کم هزینه برای بانوان دانست و افزود: با توجه به تمایل خوب بانوان این شهر به اشتغال در خانه و تولید محصولات خانگی، فراهم سازی بستر مناسب برای این امر می تواند ضمن کمک به اقتصاد خانواده ها سبب افزایش احساس کارآمدی و رضایت بیشتر بانوان نسبت به خویشتن گردد.
لازم به ذکر است در این بازدید از فرهنگسرای شهر، کارگاه تولید پوشاک و بسیج خواهران بازدید به عمل آمد.
در پایان اعضای دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری با حضور در دفتر شهردار قهجاورستان به گفت و گو و تبادل نظر در خصوص مباحث بانوان و خانواده در این شهر پرداختند.

مطالب مشابه

در نشستی به ریاست قاسمی معاون سیاسی فرمانداری اصفهان، مسائل اجتماعی مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست کارگروه مدیریت و هدایت ویژه گندم، آرد و نان شهرستان به ریاست محمد احمدی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان برگزار شد.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات و برنامه ریزی هایی که سال های گذشته درخصوص بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده را بایستی کیفی سازی نماییم.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قاسمی تصریح کرد: شورای زکات شهرستان نسبت به برگزاری جلساتی با دستگاه های مختلف اقدام و راهکارهای سهل الوصول پرداخت زکات را برای آنها تشریح نماید.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سیزده =