ملاقات مردمی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان این هفته در منطقه ۷ اصفهان انجام می شود

ملاقات مردمی این هفته فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با ساکنین منطقه ۷ اصفهان، روز چهارشنبه مورخ ۷/۱۰/۱۴۰۱ در محل دبیرستان دخترانه کی خسروی واقع در خیابان آل محمد برگزار می گردد.

 

بسمه تعالی

 

به اطلاع کلیه شهروندان محترم منطقه ۷ اصفهان می رساند، در ادامه سلسله ملاقات های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اصفهان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان، دیدار این هفته فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی  روز چهارشنبه مورخ   ۷/۱۰/۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ لغایت ۱۷ در منطقه ۷ اصفهان در محل دبیرستان دخترانه کی خسروی واقع در خیابان آل محمد برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، ساکنین منطقه ۷ اصفهان می توانند با مراجعه به سایت فرمانداری اصفهان به آدرس: Isfahan.gov.ir/ بخش پیامک و درج شماره همراه و نام و نام خانوادگی، درخواست ملاقات خود را ثبت نمایند.

                                                                                                روابط عمومی فرمانداری اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =