فرماندار اصفهان: در تصمیمات ما باید مردم دخیل و سهیم باشند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما با واقعیت ها، نیازها و محدودیت هایی مواجه هستیم که بایستی آنها را اولویت بندی کنیم و این مهم مستلزم مدیریت انقلابی و تلاش مجاهدانه و شبانه روزی است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در ادامه سلسله ملاقات های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی

شهرستان اصفهان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان شب گذشته با حضور در هنرستان پسرانه احمد آرام واقع در منطقه ۱۳ اصفهان، با جمع کثیری از ساکنین منطقه ۱۳ به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

در این ملاقات که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مختلف و همچنین معاونین، بخشدار و مشاورین افتخاری فرماندار اصفهان در حوزه های مختلف برگزار گردید، بالغ بر ۲۰۰ نفر از ساکنین منطقه ۱۳ اصفهان با مراجعه حضوری، درخواست های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند که حتی الامکان در محل بررسی و پیگیری شد.

فرماندار اصفهان در جلسه جمع بندی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار گردید، با تأکید بر اینکه در تصمیمات ما باید مردم دخیل، سهیم و حضور جدی داشته باشند، اظهار داشت: مشارکت مردم و حضور نمایندگان مجموعه های مختلف در جلسات و تصمیم گیری های ما نقش بسزایی در رفع مسائل و مشکلات موجود دارد.

احمدی افزود: ما با واقعیت ها، نیازها و محدودیت هایی مواجه هستیم که بایستی آنها را اولویت بندی کنیم و این مهم مستلزم مدیریت انقلابی و تلاش مجاهدانه و شبانه روزی است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم توجه به مسائل مختلف منطقه ۱۳ اصفهان، عنوان کرد: شیوه ها و مدل های جمع بندی و ارائه راهکارها برای رفع مسائل و مشکلات مختلف این منطقه باید به گونه ای باشد که برای دیگر مناطق نیز قابل تعمیم باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیاز به روحیه انقلابی، وحدت و همدلی است.

احمدی تأکید کرد: مقوله اشتغال، مسائل فرهنگی و کیفیت آموزش، ازجمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار دهیم.

فرماندار اصفهان افزود: بیش از ۵۰ درصد از مسائل مربوط به منطقه ۱۳ اصفهان بدون نیاز به هیچ بودجه و اعتباری و صرفا با تدبیر، هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی مختلف مرتفع خواهد شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =