فرماندار اصفهان: دهیاران باید به امتیازات و ظرفیت های خوب قانون برای درآمد پایدار خود توجه کنند

فرماندار اصفهان اظهار داشت: ما می توانیم با تدبیر، مدیریت و مشارکت، از بدترین شرایط بهترین شرایط را بسازیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی با دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای دهستان قهاب شمالی، با اشاره به حقایق و واقعیت های موجود در کشور، عنوان کرد: نگاه ما به واقعیت های موجود در کشور باید نگاه جامع تری باشد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه ما نباید پیشرفت های موجود در کشور را نادیده بگیریم، افزود: علیرغم عدم توجه به اولویت ها و محدودیت اعتبارات مورد نیاز، توقعات ایجاد شده و عدم پاسخگویی دقیق و همچنین عدم اطلاع و آگاهی مردم، به آینده ای روشن امیدواریم و ان شاء الله پیشرفت های موجود در عرصه های مختلف زمینه ای برای پیشرفت های اقتصادی و رفع مسائل و مشکلات موجود خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود ناشی از نگاه محلی کردن است که بایستی در راستای رفع آنها بکوشیم، تصریح کرد: ما باید با همکاری و همراهی یکدیگر در راستای پیگیری مسائل و مشکلات موجود گام برداریم.

وی به نقش مؤثر دهیاران و شوراهای اسلامی در پیشرفت و خوداتکایی روستاها اشاره کرد و گفت: ما می توانیم با تدبیر، مدیریت و مشارکت، از بدترین شرایط بهترین شرایط را بسازیم.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: دهیاران باید به امتیازات و ظرفیت های خوب قانون برای درآمد پایدار خود توجه کنند.

احمدی به موضوع محور تشریفات نیز اشاره کرد و افزود: محور بهارستان در آینده نزدیک با اصلوب می شود و شورای قهجاورستان نیز بایستی همراهی و مشارکت لازم را در طرح کلی محور تشریفات داشته باشند.

وی پیرامون موضوع سرشماری نیز اظهار داشت: اصل و مبنای سرشماری بایستی سرشماری سال ۱۳۹۵ باشد.

فرماندار اصفهان توجه و رسیدگی به موضوع دامداری ها را یکی از مطالبات بحق منطقه قهاب شمالی برشمرد و عنوان کرد: سلامت اهالی روستاها خط قرمز ما بوده و علیرغم توجه به مقوله تولید و اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص، باید از گسترش مجموعه هایی که باعث آسیب به سلامت مردم می شود، جلوگیری کنیم.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیرعامل شرکت عمران و شهردار بهارستان، از پروژه تعاونی مسکن فرمانداری بازدید کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =