فرماندار اصفهان: دهیاران باید به امتیازات و ظرفیت های خوب قانون برای درآمد پایدار خود توجه کنند

فرماندار اصفهان اظهار داشت: ما می توانیم با تدبیر، مدیریت و مشارکت، از بدترین شرایط بهترین شرایط را بسازیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی با دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای دهستان قهاب شمالی، با اشاره به حقایق و واقعیت های موجود در کشور، عنوان کرد: نگاه ما به واقعیت های موجود در کشور باید نگاه جامع تری باشد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه ما نباید پیشرفت های موجود در کشور را نادیده بگیریم، افزود: علیرغم عدم توجه به اولویت ها و محدودیت اعتبارات مورد نیاز، توقعات ایجاد شده و عدم پاسخگویی دقیق و همچنین عدم اطلاع و آگاهی مردم، به آینده ای روشن امیدواریم و ان شاء الله پیشرفت های موجود در عرصه های مختلف زمینه ای برای پیشرفت های اقتصادی و رفع مسائل و مشکلات موجود خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود ناشی از نگاه محلی کردن است که بایستی در راستای رفع آنها بکوشیم، تصریح کرد: ما باید با همکاری و همراهی یکدیگر در راستای پیگیری مسائل و مشکلات موجود گام برداریم.

وی به نقش مؤثر دهیاران و شوراهای اسلامی در پیشرفت و خوداتکایی روستاها اشاره کرد و گفت: ما می توانیم با تدبیر، مدیریت و مشارکت، از بدترین شرایط بهترین شرایط را بسازیم.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: دهیاران باید به امتیازات و ظرفیت های خوب قانون برای درآمد پایدار خود توجه کنند.

احمدی به موضوع محور تشریفات نیز اشاره کرد و افزود: محور بهارستان در آینده نزدیک با اصلوب می شود و شورای قهجاورستان نیز بایستی همراهی و مشارکت لازم را در طرح کلی محور تشریفات داشته باشند.

وی پیرامون موضوع سرشماری نیز اظهار داشت: اصل و مبنای سرشماری بایستی سرشماری سال ۱۳۹۵ باشد.

فرماندار اصفهان توجه و رسیدگی به موضوع دامداری ها را یکی از مطالبات بحق منطقه قهاب شمالی برشمرد و عنوان کرد: سلامت اهالی روستاها خط قرمز ما بوده و علیرغم توجه به مقوله تولید و اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص، باید از گسترش مجموعه هایی که باعث آسیب به سلامت مردم می شود، جلوگیری کنیم.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =