فرماندار اصفهان: در کمیته برنامه ریزی، علاوه بر توزیع و پیگیری اعتبارات به موضوعات دیگر نیز پرداخته می شود

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (یکشنبه)، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست فرماندار اصفهان پیرامون گزارش اعتبارات سال ۱۴۰۲ توسط دستگاه های اجرایی، پیشنهادات و راهکارهای تحقق شعار سال«جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشنهادات اعتبارات سال ۱۴۰۳ و پیشنهاد برای سفر شهرستانی استاندار محترم و جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان، برگزار شد.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این جلسه، تأکید کرد: مبنای توزیع اعتبارات در استان باید براساس آمار جمعیت شهرستان ها باشد تا بتوانیم توزیع عادلانه ای برای اعتبارات داشته باشیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه در کمیته برنامه ریزی علاوه بر توزیع و پیگیری اعتبارات، به موضوعات دیگر نیز پرداخته می شود، افزود: کمیته برنامه ریزی صرفا توزیع اعتبارات نیست و تدبیر تحقق برنامه ها نیز می باشد.

احمدی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به جمع بندی و اعلام پروژه های نیمه تمام به ادارات کل خود و همچنین فرمانداری برای اولویت بندی و برنامه ریزی به منظور توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۳ و پیگیری های آنها در سفرهای مسئولین ارشد کشور به اصفهان، اقدام نمایند.

وی تأکید کرد: شرکت ها و مجموعه هایی که می توانیم در قالب ایفای مسئولیت اجتماعی و انجام امور خیر از آنها کمک بگیریم، بایستی شناسایی و معرفی شوند تا از کمک ها و خدمات آنها در عرصه های مختلف بهره ببریم.

فرماندار اصفهان با اشاره به ابعاد مختلف شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

احمدی با بیان اینکه تمامی زیرساخت های علمی، اقتصادی، توسعه ای، تربیتی و معنوی ما وابسته به آموزش و پرورش و معلمان است، خاطرنشان کرد: بزرگداشت هفته معلم، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تشویق کارکنانی که فرزند محصل دارند برای حضور در مدارس فرزندشان در هفته معلم و همچنین حضور همه مسئولان در هر کسوت و مقامی که هستند در مدارس محل تحصیل خود و تقدیر از معلمین، ازجمله مواردی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =